Tuesday, June 26, 2007

بلاگر بلاگر مرگ به نيرنگ تو

دوستان عزيز نمي دونم شمام با اين مساله برخورد كردين يا نه ولي وبلاگ من (البته نه اينكه كسي چيزي از دست داده باشه نه ولي) 3 يا 4 روز توسط خود تيم بلاگر به علت اينكه بات (روبات) هاي زبان نفهم اين گروه وبلاگ رو اسپم تشخيص داده بودن به حالت معلق در اومده بود يعني يه چيزي تو مايه هاي تعطيلي لنفاوي! خلاصه من نمي دونم اينا چرا عوض اينكه روبات هارو طوري تنظيم كنند كه وبلاگ هاي مشكوك رو فلگ كنند و بعد آدماشون اونهارو بررسي كنن، اول وبلاگ رو مي بندن بعد كه طرف بره بخواد لاگ اين كنه مي گن كه اي بابا؟ شما آدمي پس؟ ما فكر كرديم اسپم مي نمائيد! حالا بر و بچ ميرن يه نگاهي به وبلاگت ميندازن اگر حال كردن و فكر كردن كه اسپم نيست شايد! يه حالي بهت داديم! مضمون پيامي كه ميدن تقريبا همينه. خلاصه كه ما اسپم نيستيم به كوري چشم استكبار جهاني و جهان خواران و طرفداران واقعيت وقوع هالوكاست! ما دوباره در اين جا هستيم. البته شايد به فكر اسباب كشي به يه جاي ديگه هم باشيم. فعلا همين تا بعد
پ.ن. شانسو ميبيني؟ بعد از نود و بوقي من چند خط اينجا پست كردم و پينگ كردم حالا كه بلاگر يقه مارو ول كرده بلاگ رولينگ منفجر شده! خيلي بابا... لاكي لوك را گوئيد در بلاد ايران بلاگري مي زيد به غايت خوش اقبال كه پوزه ات را همي به خاك سمند خوش اقبالي خويش ماليده و همي خواهد ماليد باش تا صبح دولت بدمد
پ.ن. 2 جان من تلميحو خوشتون اومد؟ نه، جان من؟
پ.ن.3 راستي «مرگ» به نيرنگ تو يا «ننگ»؟ حيف ديگه از شنيدن اين شاهكاراي هنري محروم شديم!!! حافظه زياد ياري نمي كنه ديگه چه ميشه كرد

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام...مدتهای مدید بود خبری ازت نبود. گذارم به اینور‌ها افتاد گفتم احوالی بپرسم.

Thursday, June 28, 2007 7:05:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

سلام از منه، خوبين؟ چه خبرا؟ اوضاع احوال خوبه در ينگه دنيا؟ آره يه مدتي نه فرصت بود نه حال و حوصله، توي اين ديار دل و دماغ فحش دادنم براي آدم نمي مونه چه برسه به اين قرتي بازيا! خوشحال شدم ديدم اينجا نوشتي خيلي خوب كردي. خوش باشي

Thursday, June 28, 2007 8:11:00 PM  

Post a Comment

<< Home